Pomoc techniczna - produkty
Pomoc dotycząca produktów z oferty suma.solutions
Najczęściej zadawane pytania
- Jak dodać kamerę do oprogramowania VAST2
- Jak dodać kamerę ONVIF do VAST2
- Jak odzyskać hasło do kamery VIVOTEK
- Jak uzyskać adres MAC NVRa z przeglądarki?
- [AE-301] Dlaczego pompa wodna kamery nie dostarcza wystarczającej ilości wody do mycia?
- [Shepherd] Jakie porty są używane głównie przez aplikację Shepherd do komunikacji?
- [VAST2] Ile licencji jest wymaganych dla kamer multisensorowych VIVOTEK?
- [VAST2] Jak wyeksportować plik konfiguracyjny oprogramowania za pomocą narzędzia Import/Eksport?
- [VAST2] Jak wykorzystać natywny program Standalone Player VAST2 do wizualizacji filmów wyeksportowanych z kamer lub rejestratorów NVR?
- [VIVOCloud] Jaka jest maksymalna liczba powiadomień, które można przechowywać w aplikacji?