Frequently Asked Question

[VAST2] Jak wyeksportować plik konfiguracyjny oprogramowania za pomocą narzędzia Import/Eksport?
Ostatnio odświeżony około miesiąc temu

Oprogramowanie VAST2 jest dostarczane z narzędziem o nazwie „Import-Export Utility”, za pomocą którego można zapisać pliki konfiguracyjne VMS (w tym główną konfigurację serwera, alarmy, konta, ustawienia nagrywania itp.). Ta konfiguracja może być następnie przesłana do nowych instalacji (replika systemu) lub w przypadku konieczności wymiany serwera na nowy PC. 

Uwaga: Zwykle VIVOTEK zaleca również eksport plików konfiguracyjnych, gdy ma zostać wprowadzona poważna zmiana na serwerze, obejmująca np:

  • Aktualizację oprogramowania
  • Zarządzanie kamerami (duża liczba kamer)
  • Zmiany w nagrywaniu (dysk twardy lub grupy pamięci masowej)

Wykonaj następujące kroki, aby wyeksportować pliki konfiguracyjne VAST2:

Krok 1. Przejdź do menu Start > Wszystkie programy > VIVOTEK VAST i otwórz "Import-Export Utility".

Krok 2. Po uruchomieniu programu wybierz opcję „Eksportuj bieżące ustawienia”. Następnie kliknij przycisk „ …”, aby poinformować aplikację, gdzie zostanie zapisany plik konfiguracyjny.

Pamiętaj, aby nazwać plik, a następnie kliknij przycisk Zapisz.

Krok 3. Po prawidłowym skonfigurowaniu ścieżki i nazwy pliku kliknij przycisk „Dalej”, aby rozpocząć export konfiguracji.

Należy pamiętać, że podczas tego procesu serwer zostanie zatrzymany na około 1–2 minuty, co oznacza, że wszystkie procesy nagrywania zostaną wstrzymane do czasu wyeksportowania konfiguracji.

Po zakończeniu procesu pojawi się komunikat „Sukces”.

Krok 4. Po zakończeniu plik .bin zawierający ustawienia konfiguracji serwera zostanie zapisany w folderze docelowym.

•••

SUMA SOLUTIONS SP. Z O.O.

Strona globalna SUMA - https://suma.solutions

Sklep internetowy B2B - https://vipos.pl

Pomoc techniczna - https://vasup.pl

Ta strona internetowa wykorzystuje tymczasowe pliki cookie do działania, ale żadne dane osobowe nie są nigdy przechowywane w plikach cookie.
OK

Trwa ładowanie ...