Frequently Asked Question
Po przyjęciu zgłoszenia serwisowego SUMA SOLUTIONS Sp. z o.o. następuje kontakt konsultanta w celu weryfikacji zakresu usługi ze Zleceniodawcą; następuje klasyfikacja usługi w zakresie usługi gwarancyjnej lub pozagwarancyjnej
Do podjęcia czynności serwisowych konieczne jest wcześniejsze wypełnienie zgłoszenia serwisowego drogą elektroniczną na VASUP.PL
Usługa serwisowa możliwa jest po zatwierdzeniu zakresu naprawy przez Klienta i SUMA SOLUTIONS Sp. z o.o.
SUMA SOLUTIONS Sp. z o.o. dołoży wszelkich starań aby usługi były wykonywane bez zbędnej zwłoki.
W przypadku usług pozagwarancyjnych SUMA SOLUTIONS Sp. z o.o. ma prawo powstrzymywać się w wykonaniu usługi do chwili wpłacenia przez zgłaszającego wycenionych kosztów naprawy , zgodnie z przedstawionym uprzednio kosztorysem naprawy.
W przypadku rezygnacji przez klienta z usługi zdalnej bezpłatnej diagnostyki, a otrzymania do serwisowania urządzenia bez wskazanych usterek, klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty diagnostycznej w wysokości 50 zł brutto.
Uwaga - diagnostyka zewnętrznych serwisów producenckich bez potwierdzenia usterki (na żądanie klienta) w większości przypadków jest odpłatna. W przypadku dyspozycji awansem - diagnostyki producenta klient zobowiązany jest do opłacenia kosztów zewnętrznych serwisów producenta jeśli takowe wystąpią.