Frequently Asked Question

Warunki przyjęcia produktu do naprawy
Ostatnio odświeżony 2 miesięcy temu


Po przyjęciu zgłoszenia serwisowego SUMA SOLUTIONS Sp. z o.o. następuje kontakt konsultanta w celu weryfikacji zakresu usługi ze Zleceniodawcą; następuje klasyfikacja usługi w zakresie usługi gwarancyjnej lub pozagwarancyjnej

Do podjęcia czynności serwisowych konieczne jest wcześniejsze wypełnienie zgłoszenia serwisowego drogą elektroniczną na VASUP.PL

Usługa serwisowa możliwa jest po zatwierdzeniu zakresu naprawy przez Klienta i SUMA SOLUTIONS Sp. z o.o.

SUMA SOLUTIONS Sp. z o.o. dołoży wszelkich starań aby usługi były wykonywane bez zbędnej zwłoki.

W przypadku usług pozagwarancyjnych SUMA SOLUTIONS Sp. z o.o. ma prawo powstrzymywać się w wykonaniu usługi do chwili wpłacenia przez zgłaszającego wycenionych kosztów naprawy , zgodnie z przedstawionym uprzednio kosztorysem naprawy.

W przypadku rezygnacji przez klienta z usługi zdalnej bezpłatnej diagnostyki, a otrzymania do serwisowania urządzenia bez wskazanych usterek, klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty diagnostycznej w wysokości 50 zł brutto.

Uwaga - diagnostyka zewnętrznych serwisów producenckich bez potwierdzenia usterki (na żądanie klienta) w większości przypadków jest odpłatna. W przypadku dyspozycji awansem - diagnostyki producenta klient zobowiązany jest do opłacenia kosztów zewnętrznych serwisów producenta jeśli takowe wystąpią.

Ta strona internetowa do swojego działania wykorzystuje tymczasowe pliki cookie, jednak w plikach cookie nie są nigdy zapisywane żadne dane osobowe.
Rozumiem

Trwa ładowanie ...